В поредица тематични срещи във виртуалните аудитории на университета ще гостуват водещи български преподаватели и практици в сферата на ПР, реклама, брандинг, публичната и креативна комуникация, управлението на събития, спонсорството и др. Курсовете ще бъдат отворени за студентите от всички специалности на университета, а така също и за практици и експерти в областта на комуникациите в различни индустрии, в държавната и общинска администрация, туризма, образованието, неправителствени организации, бизнеса, политически организации и др.
Инициативата ще бъде открита на 19 февруари с лекция и демонстрации на изявения български преподавател и практик в областта на рекламата и маркетинговите комуникации проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев. На 22 февруари доц. д-р Лора Мутишева – преподавател в НАТФИЗ и актриса, ще представи тънкостите на вербалната и невербалната комуникация. През март доц. д-р Стефан Серезлиев ще разкрие тайните на създаването на успешния бранд и неговото управление.
Април и май са посветени на убеждаващата комуникация – как да постигаме желаните цели в публичната комуникация; ролята на социалния флирт; как да бъдем забелязани и харесани; социалните мрежи - стилистика на поведението и открояване на индивидуалността. През лятото ще говорим за стила и културата на облеклото, прическата и грима. Септември и октомври са посветени на бизнес и дипломатическия протокол, а в последните месеци на годината ще анализираме изграждането на персонален и корпоративен имидж.
Целта на Факултет „Международна икономика и администрация“ е да обогати и развива общността от специалисти, намерили професионалния си път в полето на комуникациите през последните 30 години, които могат да надградят знанията и компетентностите си, както във форума „Изкуството на комуникацията“, така и в магистърската програма „Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса“.
Информация за предстоящите курсове:
проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев: ДИГИТАЛНА РЕКЛАМА И МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ
19 и 20 февруари 2022 г., 10:00 - 18:00 ч., онлайн
Курсът на проф. Кафтанджиев "Дигитална реклама и маркетингови комуникации" цели да предостави знания и умения за най-важните характеристики на дигиталните маркетингови комуникации и трансмедии в традиционните медии и в социалните мрежи. Лекциите са на основата на най-новите и добри примери от световната реклама и дигиталните маркетингови комуникации.
Съществено внимание ще бъде отделено на дискусиите, примерите и практическите казуси.
Основните акценти в обучението:
Дигитални реклами,
Дигитални събития,
Комуникации за стимулиране на продажбите – дигитални аспекти,
Дигитални ритейл комуникации,
Дигитални маркетингови комуникации в традиционните медии и в социалните мрежи
Дигитални маркетингови трансмедии
Информация за лектора:
Проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки, професор в Катедра „Връзки с обществеността и реклама” на Факултета по журналистика и масови комуникации на Софийския университет.
Специализирал е в Нидерландия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия. Преподавал е семиотика и реклама във Финландия. Водил е курсове по реклама и маркетингови комуникации в повече от 30 европейски и азиатски страни. Бил е лектор на световните конгреси на International Advertising Association в Мексико, Египет и Ливан. Участвал е и в два световни конгреса по семиотика – в Мексико и в Германия.
Автор е на много научни статии по реклама и семиотика. Публикувал е осем книги, които имат по няколко тиража в България. Книгите му – “Текстовете на печатната реклама”, “Хармония в рекламната комуникация”, “Absolut Semiotics”, “Образът на жените в рекламата”, “Сексът и насилието в рекламата” и “Герои и красавици в рекламата” са издадени и в чужбина.
Проф. Кафтанджиев е бил член на журито на Нюйоркския рекламен фестивал (The New York Festivals) и на Digital Communication Awards, Германия.
Почетен професор е и на Руско-американската академия по авторизирано образование. Сега е член на журито на Superbrands, България. Главен редактор е на “American Journal of Linguistics”, член на бордовете на научните списания “Advances in Sociology”, научното списание “American Journal of Applied Psychology”, “Journal of Social Sciences Studies, “Open Journal of Art and Communication”.
доц. д-р Лора Мутишева: ВЕРБАЛНА и НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЯ
22 февруари 2022 г. и 24 февруари2022 г., 17:00 - 20:00 ч., онлайн
Основните акценти в обучението:
Вербална комуникация,
Речеви етикет,
Ораторски качества,
Невербална комуникация,
Език на тялото,
Глас - инструкции за употреба
По време на беседите участниците ще имат възможност за въпроси, предложения, собствени демонстрации, както и за онлайн лични консултации.
Информация за лектора:
Доц. д-р Лора Мутишева е преподавател в НАТФИЗ „Кръстю Сарафов“ по техника на говора, правоговор, сценична реч, публична реч, словесно действие. Завършила е “Актьорско майсторство за драматичен театър” през 2005 г. в класа на проф. Пламен Марков. Тя е магистър по “Маркетинг” от Икономически институт към БАН. През 2015 г. придобива образователна и научна степен “доктор по театрознание и театрално изкуство”, а от 2020 г. е доцент в НАТФИЗ “Кръстю Сарафов”.
Автор е на научни статии, публикации и на книгата “Словесно действие в действие”. Води майсторски класове в областта на публичната и сценичната реч.
Лора Мутишева е актриса в театър „София“, изиграла е десетки роли в постановки на класически и съвременни драматурзи.
доц. д-р Стефан Серезлиев: КОМУНИКАЦИОНЕН БРАНД МЕНИДЖМЪНТ
12 март 2022 г., от 13:00 ч.
и 13 март 2022 г., от 10:00 ч.
онлайн
По време на курса участниците ще получат специфични и актуални академични и професионални знания, умения и компетентности в полето на успешния бранд мениджмънт:
Основни знания за комуникационния бранд мениджмънт и неговото специфично практическо приложение.
Практически умения за създаване на успешни брандове и техния мениджмънт на комуникационно и творческо ниво.
Как се изграждат самостоятелно или в екип успешни брандове в различни индустрии и бизнеса.
Как да създават и управляват професионални екипи.
От особено значение ще бъде креативното прилагане на знания и умения в пресечните точки между информационните технологии, телекомуникациите и различните области на креативните индустрии - медиите, интегрираните маркетингови комуникации (рекламата, ПР, дигиталния маркетинг, управлението на събития и др.).
Информация за лектора:
Доц. д-р Стефан Серезлиев работи в сферата на професионалната практика и висшето образование по визуални изкуства; мениджмънт на организационни и персонални брандове в културните и креативните индустрии; графичен дизайн и визуални комуникации; творчески процес в интегрираните бранд и маркетингови комуникации (ПР, реклама, управление на събития, спонсорство и др.); визуална реторика и визуална семиотика повече от 25 години.
В последните години фокусът на академичните му изследвания и практико-приложни професионални проекти е върху създаването, изграждането и мениджмънта на организационни и персонални творчески брандове в различните изкуства и граничните им мултидисциплинарни области.
Член е на международния редакционен съвет на електронното научно списание „Медиите на 21 век” (newmedia21). Член на Борда и съосновател на Институт по реторика и комуникации и член на редакционната колегия на електронното научно списание "Реторика и комуникации". Ректор на Театралния колеж „Любен Гройс“.
Участниците в курсовете ще получат сертификати.
Специални предложения за участие в повече от един курс в областта на социалните технологии:
Такса за участие в един курс (по желание): 70 лв.
За студенти и ученици: 40 лв.
Цена за други участници в два курса (по избор): 120 лв.
Цена за други участници за три курса: 170 лв.
За студенти и ученици за три курса: 90 лв.
За допълнителна информация:
Павлета Кръстева
pavleta.krasteva@vfu.bg
0878 417 494
Информация за магистърската програма "Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса" на ВСУ "Черноризец Храбър": http://ksp.vfu.bg/magistar/specialnosti/65