При голям интерес от студенти от различни специалности завършиха ноемврийските тематични семинари, част от постоянно действащия форум "Изкуството на комуникацията", организирани от магистърска програма "Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса" към факултет "Международна икономика и администрация" на Варненския свободен университет. Едни от водещите преподаватели по брандинг, изграждане на имидж, връзки с обществеността и реклама се срещнаха с участниците в курсовете.
В началото на ноември се проведе курс на тема "Изграждане и управление на персонален и корпоративен имидж", воден от проф. д.ф.н. Милко Петров. Основни акценти в курса бяха характеристиките на персоналния и корпоративния имидж; техниките за изграждане и коригиране на имидж; неутрализиране на компромати; анализ на функционирането на най-популярни персонални, политически и корпоративни имиджи в дигитална среда.
Майсторският клас на доц. д-р Стефан Серезлиев беше посветен на бранда и брандинг мениджмънта. Той засегна връзката между емоционалния брандинг и постистината; съвременният ПР: комуникационни маркетингови комуникации - новият стар трамплин на бранда.
Проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев представи пред участниците темата, свързана с дигиталната реклама и дигитални маркетингови комуникации. Той проведе и практически обучения, свързани с основните характеристики на дигиталните маркетингови комуникации; изграждането на стратегии за дигитални маркетингови комуникации в бизнеса чрез традиционните медии и социалните мрежи. Представени бяха различни интеграции на дигиталните маркетингови комуникации и дигиталните маркетингови трансмедии.
На 26 и 27 ноември 2022 г. се проведе курс на тема "Връзки с обществеността и въздействие на социални общности" при доц. д-р Георги Калагларски. Той предстови новите специфични характеристики на връзките с обществеността в бизнеса, в политическата комуникация, в държавните структури, в неправителствените организации; изграждане и управление на доверие към личности и организации; манипулация на общественото мнение; режисура на обществения скандал и неутрализиране на последствията.
Постоянно действащият форум "Изкуството на комуникацията" ще завърши изданието си за 2022 г. на 4 декември със семинар на тема "Умението да говорим пред публика" с практическа част и активното участие на студентите, участвали в курсовете.