гр. Варна 9007, к.к. "Чайка", ул. "Янко Славчев" 84
Прием: +359 52 355 106

​НОЕМВРИЙСКИ ТЕМАТИЧНИ СЕМИНАРИ ПО КОМУНИКАЦИЯ

14 Ноември 2022



Как да създадем и да управляваме персонален и корпоративен имидж? Как да създадем и да развием устойчив интерес на обществото към нашата организация? Как да използваме емоционалния брандинг? Отговори на тези въпроси намериха участниците в първите два семинара на ноемврийския тематичен цикъл на постоянно действащия през настоящата година форум „Изкуството на комуникацията“, които се проведоха през ноемврийските уикенди в университета. Поредната академична проява на факултет „Международна икономика и администрация“ и магистърска програма „Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса“ събра десетки студенти и специалисти от бизнес и политически организации, от публичната власт и неправителствения сектор.

През изминалите два дни доц. д-р Стефан Серезлиев представи „Мениджмънт на щастието – между емоционалният брандинг и постистината“. Той говори за интегрираните маркетингови комуникации – новият стар трамплин на бранда, както и съвременният ПР и комуникационните перспективи и предизвикателства в контекса на ИМК и брандинга. 

Теоретичните постановки по темата поднесе проф. д.ф.н. Милко Петров, един от водещите европейски специалисти по изследване на персоналния имидж на политически лидери в Европа и Америка. Чрез презентации,  игри и полемични диалози участнниците в семинара вникнаха в дълбочините на социалната технология, чрез която лидерите са предизвиквали историческите процеси п продължение на столетия, вдъхновявали са милиони хора и са ги повеждали към неиизвестни и рискови  пространвства на човешката цивилизация. Корпорациите и днес развиват магнетична привлекателност към продуктите си, създават устойчива привързаност и доверие към своите дейности, преодоляват кризисни ситуации.

Предстоят още два тематични семинара до края на ноември 2022  г. На 19 и 20 ноември хроф.д.ф.н. Христо Кафтанджиев ще демонстрира и ще анализира върховите световни реклами и маркетингови комуникации на продукти, а също и дигиталната реклама за популяризиране на политически лидери. Ноемврийските тематични семинари ще прриключат на 26 и 27 ноември с лекциите и презентациите на доц.д-р Георги Калагларски на тема „Връзки  с обществеността и въздействие на социални общности“.