гр. Варна 9007, к.к. "Чайка", ул. "Янко Славчев" 84
Прием: +359 52 355 106

ИЗКУСТВОТО НА КОМУНИКАЦИЯТА МАЙСКИ СЕМИНАР

Варненският свободен университет „Черноризец Храбър“ и факултет "Социални, стопански и компютърни науки" и магистърските програми „Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса“ и „Управление на културния туризъм“,
организират
Майски семинар 2025,
част от постоянно действащия форум „Изкуството на комуникацията“
17 и 18 май 2025 г.

Лектори:

Анна Цолова

проф. д-р Стефан Серезлиев
Програма:
17 май (събота)
09:30 – 12:30 ч.

Лектор: проф. д-р Стефан Серезлиев
Тема: „Персонален бранд и брандинг“
Лекция и дискусия, посветени на изграждането на силни, успешни и предпочитани брандове, с акцент върху персоналния брандинг. Участниците ще се запознаят с фундаментални идеи, принципи и професионални практики, които ще могат да прилагат в собствената си професионална среда. Представени ще бъдат реални казуси и добри практики от професионалната практика. Събитието е интерактивно, с възможност за индивидуално участие и адаптация според профила на аудиторията.
13:00 – 18:00 ч.
Лектор: Анна Цолова
Тема: „Въздействаща презентация“ – част I
Първата част от практически ориентираното обучение, посветено на ефективната публична реч и въздействието върху аудиторията. Разглеждат се техники за изграждане на кратки, ясни и запомнящи се послания, преодоляване на сценичен стрес, избор на подходящи истории и използване на езика на тялото, гласа и интонацията. Сесията включва конкретни насоки и упражнения за овладяване на сценичното поведение.
18 май (неделя)
09:30 – 13:30 ч.
Лектор: Анна Цолова
Тема: „Въздействаща презентация“ – част II
Продължение на обучението от предишния ден с фокус върху практическото приложение на наученото. Участниците работят върху структурирането на собствена презентация, овладяване на визуални средства (видеа, снимки), използване на хумор и излъчване чрез външния вид. Курсът завършва с утвърждаване на личен стил и комуникационен подход, които да отличават участниците в професионалната им среда.
Семинарът е насочен към студенти, преподаватели, професионалисти и мениджъри, както и към всички, които желаят да развият умения в областта на стратегическите комуникации, публичната реч и брандинга.
Участниците ще работят по реални казуси.
След завършване на програмата участниците ще получат сертификат за участие.
Такса за участие в семинара:
80 лв. за студенти и ученици;
160 лв. за външни участници.
Банкова сметка на ВСУ „Черноризец Храбър“:
ТБ „Централна кооперативна банка“ АД
BIC: CECBBGSF IBAN код: BG20CECB979010A3494100
Основание за плащане: Отворен курс в МП „Реклама и ПР“
Регистрация и заплащане до 10 май 2025 г. на: https://forms.gle/Eiyb7mV5fmxCyh5p7
 
За лекторите:
Проф. д-р Стефан Серезлиев работи повече от 25 години в сферата на професионалната практика и висшето образование по визуални изкуства; мениджмънт на организационни и визуални комуникации; творчески процес в интегрираните бранд и маркетингови персонални брандове в културните и креативните индустрии; графичен дизайн и комуникации (ПР, реклама, управление на събития, спонсорство и др.); визуална реторика и визуална семиотика.
Ректор е на Театралния колеж „Любен Гройс“.
Анна Цолова е български журналист, телевизионна водеща и автор на проекта „Говори, за да те видят“. Завършва специалност „Българска филология“ в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Започва журналистическата си кариера като репортер в „Канал 3“, през 2000 г. преминава в „bTV новините“, а по-късно в телевизия NOVA.
 
Организатори на майски семинар 2025:
Магистърска програма „Управление на културния туризъм“
Единствена по рода си в българското висше образование, програмата предлага иновативен и интердисциплинарен подход към управлението на културното наследство като ресурс за устойчив туризъм. Обучението включва разработване на оригинални туристически продукти, хепънинги и практически уъркшопи с участие на утвърдени експерти от Европа и Азия. Чрез фотосафари с признати професионалисти в областта на визуалната култура, студентите усвояват умения за креативно интерпретиране на дестинациите. Световният интерес към културния туризъм расте стремглаво – тази програма подготвя неговите бъдещи визионерски лидери.
Магистърска програма „Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса“
Създадена, за да формира стратегически мислещи професионалисти, програмата съчетава теоретични знания с практически умения в сферата на корпоративната комуникация, имиджмейкинг, кризисен ПР и маркетинг. Завършилите ще бъдат подготвени да заемат водещи позиции в бизнеса, медиите и публичния сектор, благодарение на способността си да управляват общественото мнение, да изграждат доверие и да влияят устойчиво върху репутацията на организациите. В динамична среда, белязана от постоянни предизвикателства, те ще бъдат сред малцината, които създават, вдъхновяват и убеждават с всяка своя стъпка.