Начало
/
Курс на проф. Христо Кафтанджиев: Дигитална реклама и маркетингови комуникации
Курс на проф. Христо Кафтанджиев: Дигитална реклама и маркетингови комуникации
Факултет "Международна икономика и администрация" и магистърската програма "Реклама и връзки с обществеността в управлението на бизнеса" на ВСУ "Черноризец Храбър" инициират създаването на постоянно действащ форум „Изкуството на комуникацията“, с ръководител доц. д-р Георги Калагларски.
Обученията ще водят едни от най-изявените български преподаватели и практици в сферата на комуникациите. През февруари и март във Варненския свободен университет ще гостуват проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев, доц. д-р Стефан Серезлиев и доц. д-р Лора Мутишева (виж по-долу).
ДИГИТАЛНА РЕКЛАМА И МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ
Курс на проф. Христо Кафтанджиев: Дигитална реклама и маркетингови комуникации
19 и 20 февруари 2022 г.
10:00 - 18:00 ч.
онлайн
Курсът на проф. Кафтанджиев "Дигитална реклама и маркетингови комуникации" цели да предостави знания и умения за най-важните характеристики на дигиталните маркетингови комуникации и трансмедии в традиционните медии и в социалните мрежи. Лекциите са на основата на най-новите и добри примери от световната реклама и дигиталните маркетингови комуникации.
Съществено внимание ще бъде отделено на дискусиите, примерите и практическите казуси.
Основните акценти в обучението:
- Дигитални реклами
- Дигитални събития
- Комуникации за стимулиране на продажбите – дигитални аспекти
- Дигитални ритейл комуникации
- Дигитални маркетингови комуникации в традиционните медии и в социалните мрежи
- Дигитални маркетингови трансмедии
Такса за участие: 70 лв.
За студенти и ученици: 40 лв.
Специални предложения за участие в повече от един курс в областта на социалните технологии:
Цена за два курса (по избор) - 120 лв.
Цена за три курса - 170 лв.
За допълнителна информация:
Павлета Кръстева
pavleta.krasteva@vfu.bg
0878 417 494
Информация за лектора:
Проф. д.ф.н. Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки, професор в Катедра „Връзки с обществеността и реклама” на Факултета по журналистика и масови комуникации на Софийския университет.
Специализирал е в Нидерландия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия. Преподавал е семиотика и реклама във Финландия. Водил е курсове по реклама и маркетингови комуникации в повече от 30 европейски и азиатски страни. Бил е лектор на световните конгреси на International Advertising Association в Мексико, Египет и Ливан. Участвал е и в два световни конгреса по семиотика – в Мексико и в Германия.
Автор е на много научни статии по реклама и семиотика. Публикувал е осем книги, които имат по няколко тиража в България. Книгите му – “Текстовете на печатната реклама”, “Хармония в рекламната комуникация”, “Absolut Semiotics”, “Образът на жените в рекламата”, “Сексът и насилието в рекламата” и “Герои и красавици в рекламата” са издадени и в чужбина.
Проф. Кафтанджиев е бил член на журито на Нюйоркския рекламен фестивал (The New York Festivals) и на Digital Communication Awards, Германия.
Почетен професор е и на Руско-американската академия по авторизирано образование. Сега е член на журито на Superbrands, България. Главен редактор е на “American Journal of Linguistics”, член на бордовете на научните списания “Advances in Sociology”, научното списание “American Journal of Applied Psychology”, “Journal of Social Sciences Studies, “Open Journal of Art and Communication”.
Предстоящи обучения на ВСУ "Черноризец Храбър" в областта на социалните технологии, които Ви препоръчваме да комбинирате с този курс:
Вербална и невербална комуникация, доц. д-р Лора Мутишева
22 и 24 февруари 2022 г. – от 17:00 до 20:00 ч., онлайн
Доц. д-р Лора Мутишева е преподавател в НАТФИЗ „Кръстю Сарафов“ по техника на говора, правоговор, сценична реч, публична реч, словесно действие. Завършила е “Актьорско майсторство за драматичен театър” през 2005 г. в класа на проф. Пламен Марков Научи повече
Комуникационен бранд мениджмънт, доц. д-р Стефан Серезлиев
12 и 13 март 2022 г., онлайн
Доц. д-р Стефан Серезлиев работи в сферата на професионалната практика и висшето образование по визуални изкуства; мениджмънт на организационни и персонални брандове в културните и креативните индустрии; графичен дизайн и визуални комуникации; творческия процес в интегрираните бранд и маркетингови комуникации (ПР, реклама, управление на събития, спонсорство и др.); визуална реторика и визуална семиотика повече от 25 години. Научи повече